lördag 4 juli 2009

Crossen är nu lagad.

Hela dagen idag har maken och sonen mekat cross, de blev inte färdiga förens vid tio tiden. Hela motorn har de mekat ihop, det är första gången de gör det så jag tycker de har vart väldigt duktiga. Sonen var ute en lite provtur, han kom in och hade en väldans adrenalinkick, kunde knappt prata bara flinade när han berättade hur det var att åka crossen nu, jag blir så glad att crossen är ihop plockad nu, sonen har väntat i nästan ett år...

Dottern har jag inte sett eller hört nått från sen igår på dan, jag blev så jädrans arg på henne så jag sa åt henne att skaffa ett jobb och flytta hemmifrån. Hennes dåliga humör går ut över hennes brorsor och mej, det tål jag inte!!!! Hon är så förbaskat lat, hon har talat om för mej att hon vill inte jobba, jag trodde jag hörde fel när hon sa det, men inte då. En annan hade jobb och lägenhet när jag var sjutton eller om jag var arton, varför är ungdomarna nu för tiden så otroligt lata???? inte alla, man kan inte dra alla över samma kant men väldigt många är lata.
Min dotter tror att hon bara kan ringa efter skjuts eller att jag ska köpa hem bensin åt henne när det är slut i moppen, GLÖM DET kommer jag säga hedan efter!!!!!! Jag känner mej som seriefiguren "Arga mamman".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar