onsdag 12 oktober 2011

Tips.

Ikväll pratade jag med en väninna om hemsida för företag. Jag vill ha ett mer affärsmässigt utseende på min hemsida och en funktion som att blivande kunder ska kunna beställa direkt från hemsidan genom att bara klicka på önskat val.
Då fick jag veta att min hemsida duger minsann och att det går att ordna ett beställningsformulär också, men jag måste uppdatera hemsidan mera...
Ja, jag har varit usel på att uppdatera....  och ännu värre med foton! Jag ska absolut bättra mej på detta. Jag vet ju själv att det är mycket roligare att läsa andas hemsidor när det finns bilder och gärna före och efter, under tiden och hur det ser ut idag.

Jag sitter här vid köksbordet och letar efter information om regler och bidrag mm för att starta eget företag. Många sena kvällar/nätter har det blivit.
I köksspisen sprakar det och värmen sprider sig i huset. Livskvalitet på hög nivå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar