söndag 28 juni 2009

Provtur.

Ikväll var grannen och jag ut och provkörde deras senaste inköp, märren fick dra rockarden och hon tyckte nog att det var väldigt roligt, vart väldigt framåt. Fast vi märkte att det var lite luft i däcket på min sida eller kan det vara så att jag är för tung...... jaja, kul var det i alla fall.
Vi hade hjälm på oss också vilket jag tycker vi borde få guldstjärna för.

Tidigare på kvällen var jag ner och gosade med Fia, jag saknar henne så, men snart är hon hemma igen. Imorron ska hon provas inför hingsten igen och om två dagar igen, visar hon inga tecken på att bli betäckt igen så får hon komma hem. Håll tummarna gott folk.

2 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om jag lyckats skapa ett googlekonto...sånt håller jag på med när du ligger och sover.Tänker ringa dig snart så kan vi dona lite seltyg.Det var spännande igårkväll, med märren, känns som en jättelyx att låta henne få dra igen,som hon ju faktiskt är gjord för.Ses snart/grannen

    SvaraRadera