söndag 22 augusti 2010

Första gången.


Nu har Zebbson haft sele på sig för första gången, brösta, baksele och svanskappa också. Han är bara så cool, luktade lite på den sen stod han helt still och jag fick lägga på selen. Bröstan drog jag över huvudet, inte ens det var några problem. Det var lite läskigt att ha en svanskappa på sig, han drog in rumpan lite men inget mer. Maken gick runt stallet och ladan med selen på och Fia stod inne i boxen och mumsade, båda var lugna. Maken tyckte att det var roligt att det gick så bra.

2 kommentarer:

  1. provar att kommentera igen....oh vad han ser vuxen ut! Ska vi flytta kycklingar idag?? Måste nog låna en kartong av dig, min tvättkorg har för liten botten ser jag...

    SvaraRadera
  2. aaaaa det gick, men det var en hel procedur, jag var tvungen att få ett återställningsnr på mobilen.kram

    SvaraRadera