söndag 17 januari 2010

Orolig.

Igår åkte dottern och hennes kille iväg till Falun, det var fest där hos någon kompis till honom. Jag sa åt dottern att jag ville att hon skulle meddela om hon skulle sova över hos honom eller inte, jaaa svarade hon mej och stängde ytterdörren. Jag har inte hört ett livstecken från henne på hela natten eller hela dagen idag, så när klockan var fem på kvällen ringde jag henne och undrade om hon levde, jag var inte glad, skällde på henne om att man inte gör så här och att jag var så orolig. Dottern kom hem nästan trettio minuter efter samtalet, jag fortsatte att skälla och fråga varför hon inte ringde/smsade inatt, hon har alltid hört av sig annars om hon sover över hos någon så varför inte denna gång??? Varför ska det vara så jobbigt med tonåringar? Varför sätts vi föräldrar på sånt eldprov????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar