torsdag 22 oktober 2009

Kissprov.

Jag har köpt dräktighetstest tidigare som jag ska ha till Pyttan och Fia. Har försökt få Pyttan att kissa i hinken nu i nästan två veckor... Det är inte lätt det här. Kommer bara massa skit i hinken.
Jag kommer aldrig köpa kissprovet igen, åker hellre ner till djurkliniken och tar ultraljud eller blodprov istället. Ikväll tänkte jag att nu ger jag mej inte förens hon kissat i hinken, tog in alla hästarna och gav dom lucern och vatten, när alla ätit upp släppte jag ut alla utom Pyttan, tanken var att hon skulle bli lite orolig och börja kissa för det, men hon brydde sig inte om att hon blev själv i stallet, jag satte mej på pallen och lutade mej skönt bakåt mot en boxvägg, och slummrade till. Maken kom förbi stallet när han skulle ut med våran hund på kvällspromenaden, han undrade om jag hade somnat... Jag reste mej och tog av täcket och hinken på Pyttan, tog ut henne i hagen och gick in för att lägga mej istället, fast nu sitter jag här istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar