tisdag 13 oktober 2009

Dräktighetskoll.

Jag har köpt dräktighetskoll åt både Pyttan och Fia. Har börjat försöka få Pyttan att kissa i en hink som hänger där bak i täcket. Igår satt jag och väntade ända till tolv på natten sen struntade jag i det och tog bort hinken för att gå in och lägga mej för att sova. Har satt på hinken ikväll igen, det blir tredje kvällen i rad nu som jag försöker, tänk att det ska vara så svårt att kissa i hinken på beställning.... Ska snart ut och kolla hinken igen, det brukar bara vara bajs där i som jag får tömma ur. Jag ska aldrig köpa ett dräktighetsprov där man ska samla urin för igen!
Jag har ju den svåraste hästen kvar... Fia lär inte gå med på att ha en hink där bak.... måste kanske åka ner och ultraljuda henne.... kostar smultron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar